Известие

Collapse
No announcement yet.

За климатика на JTD-то

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За климатика на JTD-то

    Колеги я кажете като ви е пуснат да речем климатика на макс ,колата затормозява ли се? Имате ли такива впечатления, щото аз имам.

    И другият въпос на колко км си сменята горивния филтър щото бех решил да го сменям на 20хил.км. ама ми се струва че колата взе да губи мощност, та се чудех дали не е от него.
    145 jtd

  • #2
    Ами аз съм с ТД... ама да - затормозява я определено.
    И не само на моята съм го забелязвал, а и на други марки.
    Имам чувството, че все едно спъва 30 кончета да го въртят него само... но може да греша, разбирачите да си кажат тежката дума.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #3
      на Алфата ми имаше много яко спъване от климатика , на Тойотата няма абсолютно никаква разлика дали си го пуснал или не , върви си все едно ЦД то си пуснал а не климатик ....може би защото е нова незнам ....

      Comment


      • #4
        Аз не съм забелязал някаква разлика с/без климатик, а по принцип почти не го изключвам. Едва забележима е, да кажем
        При дизелите разликата би трябвало да е по-слабо доловима в ниския диапазон обороти, понеже разполагат с повече мощност там
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Хм, да не са окуцели част от кончетата или споминали се, че да се усеща толкова?
          На какъв принцип взема въртене от двигателя това чудо?
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #6
            При мен се усеща дали е пуснат климатика. Не е кой знае каква огромна разлика, но определено се усеща спъване
            Alfa Romeo 155 1.8TS '93
            Alfa Romeo 146 1.9JTD '99

            Comment


            • #7
              Аз не усещам значителна разлика ма съм с ТД, а това да са умрели конете до колкото съм наясно на дизел е невъзможно. Но знам, че климатикът ако дърпа коне, са не повече от 6-7.
              Last edited by soldier; d.m.y г., 20:38.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от soldier_vl
                Аз не усещам значителна разлика ма съм с ТД, а това да са умрели конете до колкото съм наясно на дизел е невъзможно. Но знам, че климатика ако дърпа коне са не повече от 6-7.
                И защо си мислиш пък че е навъзможно да умират конете при ТД интересно ми е да разбера!!! а климатика при повечето коли или по точно компресора му взема задвижване от шайбата на коляновия вал чрез ремъчна предавка-това е затормозяването
                146 Turbo

                Comment


                • #9
                  Re: За климатика на JTD-то

                  Първоначално публикувано от robertov
                  Колеги я кажете като ви е пуснат да речем климатика на макс ,колата затормозява ли се? Имате ли такива впечатления, щото аз имам.

                  И другият въпос на колко км си сменята горивния филтър щото бех решил да го сменям на 20хил.км. ама ми се струва че колата взе да губи мощност, та се чудех дали не е от него.
                  А по тва нещо да кажете?
                  145 jtd

                  Comment


                  • #10
                    Горивният филтър може да се затлачи о от едно зареждане, стига нафтата да е достатъчно калпава Принципно някои сменят на 20-30 хил км. Има ОГРОМНО значение с каква нафта я караш просто
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от trustworthy
                      Аз не съм забелязал някаква разлика с/без климатик, а по принцип почти не го изключвам. Едва забележима е, да кажем
                      При дизелите разликата би трябвало да е по-слабо доловима в ниския диапазон обороти, понеже разполагат с повече мощност там
                      ми чипосаните сте така ... и още два да пуснеш жтдповер.ком си е все пак
                      ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от cvetelin
                        Първоначално публикувано от trustworthy
                        Аз не съм забелязал някаква разлика с/без климатик, а по принцип почти не го изключвам. Едва забележима е, да кажем
                        При дизелите разликата би трябвало да е по-слабо доловима в ниския диапазон обороти, понеже разполагат с повече мощност там
                        ми чипосаните сте така ... и още два да пуснеш жтдповер.ком си е все пак
                        Чипосани, нечипосани....при мен се усеща безобразно много...
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #13
                          Чувал съм че климатиците на колите са от порятъка на 2-3 КВ.
                          Демек спокойно си ти изяжда 3-4 коня от мощността на колата.
                          Като се има напредвид че колата се кара нормално в средни и под стедни обороти - съвсем пък няма какво да се чудите.
                          Пример - кола 100 коня е 74 КВ.
                          На 1/2 обороти да приемем че в идеалният случай е точно на 1/2 коне.
                          = 37 - еми вземи от тях дори и само 3 коня и какво остава ?
                          Ами в този теоретичен пример климатика изяжда 8%.
                          Та така.
                          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                          Comment


                          • #14
                            Аз лично усещам на моята кола, спад в мощността когато се пусне климатика. Не е като да е почти незабележимо, започва да си тормози, няма как. Най-много го усещам при потегляне в задръстванията примерно, защото на дълъг път двигателя е така или иначе в по-високи обороти и там не се усеща толкова. Разликата обаче в на един приятел 1.4 ТС е още по-осезаема. Направо се вижда на празен ход как падат бая оборотите. Ама пък си седим на хладно в жегата

                            Относно Toyota-та на SFINKS.... абе да не би компресора да ти е електрически, щото съм чувал че на някои нови автомобили не се задвижва от двигателя, ами си работи на ток??
                            145 1.9 JTD '99

                            Comment


                            • #15
                              Е той тока да не се взема от въздъха да го таковат.

                              Пак си идва от двигателя.
                              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                              Comment

                              Working...
                              X